Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου 2015

Αποκατάσταση αλήθειας περί σεισμού από το Γέροντα Γαβριήλ τον Αγιορείτη

Γέροντα Γαβριήλ τον Αγιορείτη

Γράφει ο Γέρων Νεκτάριος Μοναχός Αγιορείτης

Ιερά Καλύβη Ζωοδόχου Πηγής,
Ιερά Σκήτη Αγ.Παντελεήμονος
Κουτλουμουσίου 17.09.2015
Σοφίας, Πίστεως, Ελπίδος,
Αγάπης των Μαρτύρων

Προς δόξαν Θεού έπρεπε να λάμψει η αλήθεια.

Για να αρθεί κάθε παρεξήγηση περί 
τον άγιο γέροντα Γαβριήλ τον Αγιορείτη.

Την παρελθούσα Δευτέρα 14.09.2015 σε γενομένη συζήτηση μεταξύ αγιορειτών Πατέρων και προσκυνητών του Αγίου Όρους, ακούστηκε ότι ο γέροντας Γαβριήλ του κουτλουμουσιανού ιερού κελίου Αγ. Χριστοδούλου είπε ότι:
«θα γίνει μεγάλος και καταστροφικός σεισμός στην Αθήνα». Ακολούθησαν διάφορα σχόλια από Πατέρες και αδελφούς. Τους είπα: «ας σταματήσουμε τα σχόλια, πρώτα να ρωτήσουμε το γέροντα Γαβριήλ αν το είπε, πώς το είπε και από πού είναι η πληροφορία και μετά σχολιάζουμε».
Λόγω αδυναμίας μετακίνησής μου προς το κελί του γέροντος Γαβριήλ απέστειλα την επομένη μέρα δικό μου άνθρωπο με το κινητό του στο γέροντα και τον παρακάλεσε όπως τον είχα συμβουλέψει να με πάρει ο γέροντας τηλέφωνο. Έτσι κι έγινε.

Ο αγαθός γέροντας Γαβριήλ που τις τελευταίες 3 δεκαετίες προς δόξαν Θεού αναλώνεται συμβουλεύοντας τους χριστιανούς από πρωίας έως εσπέρας, με πήρε τηλέφωνο και αφού πρώτα μου έδωσε κατά το άγιο τυπικό του πάρα πολλές ευχές που αρκούν να φθάσω έως και τον τρίτο ουρανό, μετά μου διευκρίνισε το παρακάτω:
  • - «Άκουσε Πάτερ Νεκτάριε. Ήρθαν στο κελί μου χριστιανοί και τους είπα, ότι διάβασα στην εφημερίδα, ότι ένας μεγάλος σεισμολόγος είπε ότι θα γίνει μεγάλος και καταστροφικός σεισμός στην Αθήνα. Αυτοί οι ευλογημένοι πήγαν και είπαν έξω στον κόσμο ότι εγώ τους είπα ότι θα γίνει μεγάλος και καταστροφικός σεισμός στην Αθήνα».
- «Κατάλαβα γέροντα», του είπα. «Σας παρακαλώ γέροντα Γαβριήλ μήπως μπορείτε να γράψετε ένα απλό κείμενο με λίγες γραμμές, να το αναρτήσω στο blog μου για να αρθεί η κάθε παρεξήγηση για το όνομά σας;»

Απάντηση: «Μπορώ Πάτερ Νεκτάριε, αλλά όχι τώρα αμέσως, γιατί μου πονάει όλο το σώμα. Θα το κάνω μόλις μπορέσω».

Την επομένη ο άγιος γέροντας μου απέστειλε την παρακάτω ιδιόγραφη απάντησή του:

Την ευχή σας Γέροντα Γαβριήλ να έχουμε. Ευχόμεθα ο Κύριος της δόξης Ιησούς Χριστός να σας δίνει υγεία σωματική και φωτισμό που να περισσεύει για να φωτίζετε και εμάς τους αγιορείτας και τους λαϊκούς αδελφούς μας.

Ο Κύριος Ιησούς Χριστός
και η Υπεραγία Μητέρα Του
η επονομαζομένη
να σας ευλογούν.

Γέρων Νεκτάριος
Μοναχός Αγιορείτης




6 σχόλια:

ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΕΝΟΣ είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ,
Η ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΕΙΔΗΣΗΣ ΕΓΙΝΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ,ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΜΠΛΟΓΚ.

ΕΧΘΕΣ ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ ΔΗΘΕΝ ΚΑΤΙ ΣΕΙΣΜΟΛΟΓΟΙ ΕΙΧΑΝ ΠΕΙ ΣΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΕΙΣΜΟ,ΣΗΜΕΡΑ ΛΕΤΕ ΑΠΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΤΟ ΕΙΔΕ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ....

ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΙΝΚ http://profitiesorthodoxias1.blogspot.gr/2015/09/blog.html

ΕΧΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η ΕΙΔΗΣΗ ΑΠΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΤΕΚΝΑ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ.ΟΛΑ ΤΑ ΗΜΕΗΛ ΚΑΙ ΤΑ ΜΥΝΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΘΗΚΕΥΜΕΝΑ ΣΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΜΟΥ.

Ο ΠΑΝΟΣ ΠΟΥ ΜΕΤΕΦΕΡΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΜΠΡΟΣΤΑ.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ,ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ ΜΥΝΗΜΑ ΟΤΙ Ο ΣΕΙΣΜΟΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΕ 10-20 ΜΕΡΕΣ.ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΛΥ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΣ ΟΚΤΩΒΡΗ.ΚΑΙ ΕΧΘΕΣ ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΥΝΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ.

ΕΠΙΣΗΣ ΣΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΤΕΚΝΟ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ ΤΟΝ ΣΤΗΒΕΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΥΡΕΜΒΕΡΓΗ ΕΙΧΕ ΠΕΙ Ο ΠΑΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΕΙΣΜΟ,ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΠΕ ΚΑΙ Ο ΣΤΗΒΕΝ ΣΕ ΕΝΑΝ ΙΝΤΕΡΝΕΤΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΟΝ ΛΑΙΝ.

ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΤΟ ΣΤΙΒΕΝ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΓΑΒΡΙΗΛ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΟΤΑΝ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ,ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΕΜΟΥΣ ΚΛΠ.
ΟΠΟΤΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ ΤΗΝ ΘΕΩΡΗΣΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ.

Η ΕΙΔΗΣΗ ΔΙΑΓΡΑΦΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙ ΣΕΙΣΜΟΥ ΕΙΧΕ ΠΕΙ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ,ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΕΣ.ΑΥΤΟ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ.ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΤΗΝ ΠΗΡΕ....Ή ΑΠΟ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΕΣ ?

ΤΕΛΟΣΠΑΝΤΩΝ ΤΟΥ ΖΗΤΑΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΤΩΣΗ,ΗΔΗ Ο ΠΑΝΟΣ ΕΝΑ ΝΕΑΡΟ ΠΑΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΛΙΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ,ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΗΡΘΕ ΣΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΗΤΑΝ ΜΑΡΤΥΡΑΣ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ,ΦΟΒΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΕ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΕΔΩΣΕ.

ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ.ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑ ΕΚΑΝΕ.


ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΕΝΟΣ είπε...

ΕΠΙΣΗΣ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΕΙΔΗΣΗ ΠΟΥ ΑΠΕΙΛΗΣΑΝ ΜΕ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΟΥ ΜΠΛΟΓΚ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ,ΗΤΑΝ ΑΥΤΗ ΟΠΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΜΕ ΠΡΟΟΡΑΤΙΚΟ ΧΑΡΙΣΜΑ,ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΓΥΡΩ ΣΤΙΣ 23/9.ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΨΑΛΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ.

ΔΕΧΤΗΚΑ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΑΠΕΙΛΕΣ ,ΟΤΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΣ ΘΑ ΜΑΘΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ,ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΗΣ ΚΛΠ.

ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΗΜΟΥΝ ΠΑΙΔΙ-ΤΑΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΟΥ,ΥΠΟ ΤΙΣ ΜΕΣΙΤΕΙΕΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ,ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΔΙΝΕΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΖΩΗ.

ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΓΑΘΑ ΜΑΣ ΕΡΓΑ,ΤΙΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΥΠΟΣΤΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΥΠΟΣΤΕΙ.

ΑΦΗΝΕΙ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΜΙΣΘΟ ΔΗΘΕΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΖΩΗ,ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΩ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΚΑΙ ΕΠΙΘΥΜΩ ΝΑ ΜΕ ΣΤΕΙΛΕΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΜΕ ΠΗΡΕ...ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΝΑ ΜΗΝ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ ΑΝΤΑΜΟΙΒΗ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΖΩΗ?

ΤΕΛΟΣΠΑΝΤΩΝ,ΕΙΜΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ ΣΤΟ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΤΙΜΩΡΙΕΣ Ο ΘΕΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ ΝΑ ΥΙΟΘΕΤΟΥΜΕ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ,ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΜΑΣ ΒΑΛΕΙ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΑ ΝΑ ΓΕΝΝΙΟΥΝΤΑΙ ΑΡΡΩΣΤΑ Η ΑΝΑΠΗΡΑ ΠΑΙΔΙΑ.Ή ΝΑ ΠΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ.

ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΧΡΗΣΙΜΟ ,ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΑΤΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ,ΚΑΙ ΣΤΑ ΨΥΧΙΑΤΡΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΥΛΑΚΕΣ.ΕΚΕΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΟΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΕΝΑΝ ΓΟΛΓΟΘΑ,ΟΧΙ ΕΝΑΝ ΣΤΑΥΡΟ.
ΕΙΧΕ ΠΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΠΡΙΝ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΚΑΚΟ.
ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΙΣ ΦΥΛΑΚΕΣ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΙΑΣΑΝ ΟΙ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ ΤΩΝ ΜΑΝΑΔΩΝ ΤΟΥΣ.ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΤΟΥΣ.

ΝΑ ΠΑΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΠΗΡΟΥΣ,ΤΟΥΣ ΚΑΡΚΙΝΟΠΑΘΕΙΣ,ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ,

ΚΑΝΕ ΜΕ ΚΑΛΑ ΘΕΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΕΡΘΩ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ,ΓΙΑΤΙ ΕΚΑΝΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΑΛΑ,ΕΧΩ ΥΠΟΣΤΕΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ....ΔΙΚΑΙΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ,ΜΗ ΕΚΠΛΗΡΩΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ.

ΝΑ ΠΑΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΒΙΑΣΜΕΝΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΒΙΑΣΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ,ΠΟΥ Ο ΘΕΟΣ ΕΠΕΤΡΕΨΕ ΣΤΟΝ ΣΑΤΑΝΑ ΝΑ ΤΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΑΝΤΕΧΟΥΝ.

ΕΤΣΙ ΠΑΝΤΑ ΜΙΛΑΕΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ.

ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΩΤΕΡΟ ΝΑ ΠΑΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΙ ΓΟΛΟΓΟΘΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΚΑΙ ΑΝ.......ΤΙΣ ΑΝΤΑΜΟΙΒΕΙ Ο ΘΕΟΣ.

ΕΓΩ ΣΕ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΜΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥΣ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΙ ΑΠΟΔΕΧΕΣΑΙ ΤΙΣ ΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ,ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ Ή ΦΕΥΓΕΙΣ.

ΕΓΩ ΕΠΕΙΔΗ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΧΑΝΕΤΑΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΑΣΚΟΠΑ ΦΕΥΓΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ.

ΔΕΝ ΑΝΤΑΜΟΙΒΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΜΑΣ ΜΙΣΘΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙ ΕΩΣ ΤΩΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΖΩΗ.

ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΖΩΗ.

ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ Η ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΑΜΑΤΑ ΤΗΣ ΤΙ ΚΑΝΕΙ?

ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΑΜΑΤΑ ΤΗΣ ΝΑ ΤΑ ΣΤΕΛΝΕΙ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ Ο ΥΙΟΣ ΤΗΣ.
ΤΡΟΜΕΡΟ ΠΡΑΓΜΑ
ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΧΩ ΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΤΑ ΤΑΜΑΤΑ ΣΕ ΑΓΙΟΥΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ.
ΓΙΑΤΙ ΤΑΜΑ ΑΓΙΩΝ ΗΜΟΥΝ ΚΑΙ ΕΓΩ.

ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΕΙΤΕ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΓΑΒΡΙΗΛ.

ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΕΤΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΕΙΛΕΤΕ EMAIL profitiesorthodoxias@gmail.com

Unknown είπε...

Ευλογείτε πάτερ Νεκτάριε.
Αύριο εορτάζουμε την Κυριακή μετά την Ύψωση του Τιμίου Σταυρού.
Μην αφήνετε στο μυρωμένο με ορθόδοξο αεράκι μπλογκ σας τέτοια ρυπαρογραφήματα όπως το ανωτέρω. Μαγαρίζουν την προσπάθεια σας.
Ενα χριστιανικό μπλογκ δεν είναι βήμα ασυδοσιών. Κι όπως έλεγε κι ο γείτονάς σου π. Παΐσιος κανουν νλαβη κι οι ευλαβείς με βλαβη.
Εύχεστε

Ανώνυμος είπε...

Πας μετά Χριστόν προφήτης γάιδαρος εστί

indeparki@gmail.com είπε...

ΔΗΛΑΔΗ ΠΑΡΑΤΕΙΣΤΕ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΑΣ ,,??
ΑΔΙΑΦΩΡΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗΝ ΣΑΣ ,,??
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΣΤΗΝ ΓΡΑΦΗΝ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ,,,,!!
ΜΗΠΩΣ ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΑΠΛΗΡΩΣΕΤΑΙ ΓΙΑ ΑΜΑΡΤΕΙΕΣ ΑΛΛΟΝ ,,,!!!
ΚΑΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΡΕΙΣΚΕΣΘΕ ΕΝ ΑΝΑΜΟΝΗ ΚΑΙ ΞΥΠΝΙΟΣ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗΝ ΤΗ ΩΡΑΝ ΤΗΣ ΑΠΟΛΕΣΑΣ ΖΩΗΝ ΕΔΩ ΜΕ ΜΕΤΑΝΕΙΑ,,,!!!
ΟΛΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΑΘΕΝΑ ΑΡΝΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΔΑΡΑΚΙ ΤΟΥ ΚΡΕΜΕΤΑΙ ,,!!!!
ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΝΕΤΑΙ ,,!!!!!

Unknown είπε...

Ποιος προφήτης; Όποιος μετά Χριστον, προφητεύει την έλευση του Μεσσία(αντίχριστου) .Προφήτες και προφητείες μ.Χ. υπάρχουν όπως ο Αγαβος στις Πράξεις, ο Ευαγγελιστής Ιωάννης στην Αποκάλυψη, ο Άγιος Ανδρέας ο σαλός, Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός κ.α.