Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου 2020

ΥΠΟΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΑΣ: Η Κωνσταντινούπολη ΠΑΛΙ σε ΣΑΣ θα Έρθει - Γέρων Νεκτάριος Μοναχός


Έγραφε ο Γέρων Νεκτάριος Μοναχός
στις 24 Δεκεμβρίου 2016 ΕΔΩ

Εις το Όνομα της Αγίας Τριάδος

Σταύρωσε το κεφάλι σου και πάρε το χαρτί. 
Ο Κύριος της Δόξης, παιδιά μου, ομιλεί.

απ’ τον Πανάγιο Τάφο. Την προσοχή σας, 
τέκνα μου, για λίγο θέλω να ‘χω. 

Προτού διαβάσετε τη γραφή κάνετε το Τρισάγιο. 
Και εγώ κρυφά μέσ’ τις καρδιές θα δώσω Λόγο Άγιο.

Τρισάγιο: Άγιος ο Θεός Άγιος Ισχυρός
Άγιος Αθάνατος Ελέησον ημάς Παναγιά τριάς.


ΥΠΟΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΑΣ: 
«Η ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ ΠΑΛΙ ΣΕ ΣΑΣ ΝΑ ΕΡΘΕΙ»!
  • Τω τη Υπερμάχω ψάλεται μεσ’ την Αγιά Σοφία. Άγγελοι ετοιμάζουν τη Θεία Λειτουργία. 
  • Έρχεται η ώρα τέκνα μου που «ευλογητός» θα πω. Τεκνία, η ώρα έφτασε. «Τα σα εκ των σων» να πω.
  • Οι Τούρκοι ετοιμάζονται το Αιγαίο να κουρσέψουν. Μα έρχεται η στιγμή στα χέρια μου να πέσουν.
  • Το αίμα των Μαρτύρων βοά σε μένα εμπρός. Το στόμα του Αρχάγγελου θα πει «Στώμεν καλώς».
  • Εγώ το αποφάσισα η Πόλις να τουρκέψει. Μα τώρα το υπόγραψα σε σας πάλι να έρθει.
  • Θα γίνει η Πόλη ελληνική. Χαρείτε Χριστιανοί. Απ’ την Κωνσταντινούπολη καμπάνα θ’ ακουστεί.
  • Προτού όμως σημαία ψηλά να υψωθεί, η Ελλάδα θα πονέσει και θα ταπεινωθεί.
  • Θα έρθετε εδώ με χαμηλό το βλέμμα. Θα έρθετε εδώ με κλάμα και με αίμα.
  • Θα ευωδιάζει όλη η γη. Θα ψάλλουν τα αηδόνια. Κι απ’ τις ψηλές τις κορυφές θα λιώσουνε τα χιόνια.
  • Ο αέρας θα πλημμυρίσει τη Χάρη τη δική μου. Η κάθε μια αναπνοή θα έχει την ευχή μου.
  • Ο Παντοκράτωρ ομιλώ. Σας δίνω ευλογία. Απ’ τον Πανάγιο Τάφο σας ευλογώ τεκνία.
Αμήν και τω Θεώ δόξα

Απόσπασμα απόΤο Παράπονο του Χριστού μας - Γέρων Νεκτάριος ο Αγιορείτης

Ο Κύριος Ιησούς Χριστός,
η Υπεραγία Μητέρα Του
η επονομαζομένη
και ο μακαριστός
Νεκτάριος ο Αγιορείτης 
να μάς ευλογούν.

geron-nektarios-o-agioritis.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: