Γέρων Νεκτάριος Μοναχός
Ιερά Καλύβη Ζωοδόχου Πηγής
Ιερά Σκήτη Αγίου Παντελεήμωνος
Κουτλουμουσίου Αγίου Όρους
Τετάρτη 11/01/2017, Σύναξις
Μυρίων Αγγέλων, Θεοδοσίου Κοινοβιάρχου.
ΚΑΤΑΓΓΕΛΩ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΩ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ
- Το Άγιον Όρος δεν είναι μόνον δικό σας αλλά και δικό μας. Διεκδικούμε τον Άγιο Τόπο μας.
Ηγούμενε της Ιεράς Μονής Μεγίστης Λαύρας Αγίου Όρους Πρόδρομε, είσαι ΚΙΝΑΙΔΟΣ.
Ως τέτοιος και τοιούτος δεν έχεις το δικαίωμα εσύ και οι ομόφρονες στην αίρεση του οικουμενισμού συνεργάτες σου, να διώκετε εκτός Ιεράς Μονής και με ημερομηνία τελεσιγράφου (τέλη Ιανουαρίου 2017), τον ομολογητή της Ορθοδόξου ημών Πίστεως Γέροντα Σάββα Λαυριώτη και τους ομολογητάς της Ορθοδόξου ημών Πίστεως, έξι Ρουμάνους Μοναχούς από την Ρουμανική Σκήτη του Τιμίου Προδρόμου.
Που το πάτε Λαυριώτες; Θέλετε να κάνετε το Περιβόλι της Παναγίας μας, κήπο τέτοιων και τοιούτων οικουμενιστών;
Δείξατε μεγάλη κακία στον Γέροντα Σάββα και στους υπόλοιπους Πατέρες, ως γνήσιοι προβατόσχημοι λύκοι. Δεν σας αντέχουμε άλλο. Παρακαλώ τον Κύριο Ιησού Χριστό, τον Θεό της Αγάπης, πριν λήξει η ημερομηνία του τελεσιγράφου σας, να ευλογήσει να αναγνωσθεί η εξόδιος ακολουθία του ΚΙΝΑΙΔΟΥ ηγουμένου σας και ακολούθως η δική σας.
Υπολείπεται πολύς χρόνος και για διαμαρτυρία αλλά και για μετάνοια.
Αν ο ηγούμενος νομίζει ότι τον αδικώ, έχει το δικαίωμα να προτείνει εξέταση Ιατρών η ότι άλλο νομίζει.
Γέρων Νεκτάριος Μοναχός Αγιορείτης
4 σχόλια:
Δεν με βρίσκει σύμφωνο η ενέργειά σας πάτερ Νεκτάριε, αυτό είναι ιεροκατηγορία γιατί αναφέρεται σε κρυφή υποτιθέμενη αμαρτία και όχι σε δημόσια ενέργεια στην οποία θα μπορούσατε να απαντήσετε δημόσια. Θεωρώ απαράδεκτη αυτήν την κίνηση σας, είναι δείγμα χειρίστου είδους αποκρουστικής καταλαλιάς και ιεροκατηγορίας. Λυπάμαι για τον εμπαθή εξευτελισμό και εκβιασμού του προσώπου. Ως αντιοικουμενιστής ιερέας διαμαρτύρομαι για την ενέργειά σας αυτήν που προσβάλλει όλους τους παραδοσιακούς ιερείς και λαϊκούς που πολεμούμε την αίρεση.
Prepi kapios Na pi Kati
Oxi Na siopoume
Gemise o topos likous
prepi Na ktipisoume to kako
Σεβαστέ μου π. Νικόλαε, μου προξένησε μεγάλη εντύπωση (θα έλεγα αισθήματα λύπης, ανησυχίας, πικρίας και άλλα παρόμοια), με τη διαπίστωση ότι παραβλέπετε παντελώς το Δάσος (την Ορθοδοξία), όπου όλοι οι αντίχριστοι της Οικουμένης την έχουν περικυκλώσει, με δάδες αναμμένες, να της βάλουν φωτιές κι' απ' τις Οκτώ μπάντες, να την μεταβάλουν σε καμμένα κούτσουρα και τους Ορθοδόξους Χριστιανούς σε αγρίμια του Βουνού και του Λόγγου, στην καλύτερη περίπτωση. Αντί, λοιπόν, να μείνετε στο γεγονός, που έκανε τον Γέροντα Νεκτάριο προς στιγμή να "βγει από τα ρούχα του", λόγω, δηλονότι, διώξεως και εκτοπίσεως εκ του Αγιωνύμου Όρους 7 Αγιορειτών Ορθοδόξων Χριστιανών Μοναχών, Ομολογητών της Αλήθειας του Χριστού και των Πατέρων εναντίον της Παναιρέσεως του Οικουμενισμού, με Τελεσιγραφική Εντολή του Καθηγουμένου της Ιεράς Μονής Μεγίστης Λαύρας, Πανοσιολογιωτάτου κ.κ. Προδρόμου, κάνετε κάτι αναπάντεχο, που όπως πιστεύω κανένας δεν θα το περίμενε από σας: Προβαίνετε σε κατά μέτωπο σκληρή επίθεση εναντίον του Προσώπου του Γέροντος Νεκταρίου, γιά το κοσμητικό επίθετο, με το οποίο "φιλοδώρησε" τον π. Πρόδρομο! Διατί, π. Νικόλαε η από μέρους σας μετά βδελυγμίας αναφανδόν υπερπροσπάθεια απαξίωσης του π. Νεκταρίου; Έτσι, στην τύχη μίλησε όπως μίλησε ο Γέροντας Νεκτάριος; Πως αποκλείετε a priori, να γνωρίζει ο Γέροντας Νεκτάριος τυχόν μιαρά πράγματα, έργα και ημέρες και ώρες επιλήψιμες σε βάρος του π. Προδρόμου; Από την άλλη μεριά, δεν γνωρίζετε ότι οι ακραιφνείς Αγιορείτες Πατέρες δεν "μασάνε" το λόγια τους, αλλά, όταν υπάρχει αιτία, τα λένε "έξω από τα δόντια", αδιαφορώντας εις το παντελές για τυχόν επιπτώσεις σε βάρος τους; Φαίνεται, σαν να αγνοείτε, π. Νικόλαε, την δύναμη των Πνευματικών Νόμων, μή γένοιτο, η βίωση των οποίων αποτελεί και το απαύγασμα όλων των κάθε είδους Ασκητικών Αγώνων των μετ' επιγνώσεως Αγωνιζομένων Μοναχών, όπου Γης, κυρίως όμως στα Ορθόδοξα Μοναστήρια, ιδιαίτατα δε στα Κελλιά, στις Σκήτες και στις Μονές του Αγίου Όρους. Διατί, λοιπόν, παρέρχεσθε το Μείζων, που είναι οι Διώξεις, και ασχολείσθε με "Οδηγίες Συμπεριφοράς Προς Μοναχούς"; Τάχα, ο π. Πρόδρομος δεν μπορεί να υπερασπισθεί τον Εαυτό του και να αντιδράσει ανάλογα; Ας δοξάζει τον Καλό Θεό, που επέτρεψε να υπάρχει πλέον Νόμος του Ελληνικού Κράτους, όπου το να αποκαλείς κάποιον με επίθετο που υποδηλώνει το Πάθος του, ο δράστης τιμωρείται με βαριά ποινή φυλάκισης. Βλέπετε, πώς αναδύεται πίσω απ' όλα αυτά ο Πνευματικός Νόμος; Η ενέργεια του Γέροντος Νεκταρίου αποκλείεται ν' αποτελεί προοίμιο της Θελήσεως του Πατέρα για την θεραπεία του π. Προδρόμου από το Πάθος του; Διότι, εάν πάσχει απ'αυτό, εγώ δεν το γνωρίζω, ο Θεός γνωρίζει και ενδεχομένως όποιος τρίτος το επικαλείται, τότε τίθεται επιτακτικό το δίλημμα από τον π. Πρόδρομο στον Εαυτό του: Εάν καταμηνύσει τον Γέροντα Νεκτάριο, άσχετα του τι πράγματι είναι, τότε πολύ πιθανόν να δικαιωθεί μεν δικαστικώς, ωστόσο θα χάσει πολύ περισσότερα Πνευματικώς! Αντίθετα, με την αυστηρή τιμωρία του Γέροντος Νεκταρίου, ο τελευταίος θα ζημιωθεί μεν πολλά Υλικώς, ωστόσο θα κερδίσει πολλαπλασίως πολλά Πνευματικώς, σε περίπτωση που έχει δίκιο! Δεν αναλύω περισσότερους συνδυασμούς διότι θα γινόμουν βαρετός σε πολλούς. Έτσι κι' αλλιώς, εσείς γνωρίζετε πάρα πολύ καλά αυτές τις Πνευματικές Διεργασίες και για δικό σας σχόλιο αποτολμώ αυτήν μου την παρέμβαση. Σε κάθε περίπτωση, π. Νικόλαε, νομίζω πως μιά "κι' εμπήκατε στο χορό", οφείλετε να μιλήσετε και για το γεγονός των Διώξεων, αυτών ακριβώς που μνημονεύονται στο Σχόλιο του Γέροντος Νεκταρίου, αλλά και στο παρόν. Εύχομαι, ο Θεός να σας προστατεύει πάντοτε και παντού από παγίδες πονηρευομένων. Σωθείημεν!!!Γένοιτο!!!
Σκοπός μας είναι η καταπολέμησις της αιρέσεως του οικουμενισμού και όχι η ενασχόλησις με το κρεββάτι εκάστου. Η στάσις αυτή δεν οικοδομεί αντιθέτως αποδομεί το σοβαρό πρόσωπο που πρέπει να έχωμεν ιδίως τας κρισίμους αυτάς στιγμάς. Να προστεθεί ότι δια τον Ηγούμενον Πρόδρομον δεν εχει ακουσθεί ποτέ τίποτα εντός και εκτός Αγίου Όρους.
Αν υπάρχουν στοιχεία καλείται οιοσδήποτε τα κατέχει να τα προσκομίσει στην Ιερά Κοινότητα. Η δημοσίευσις των, είτε βάσιμη είτε αβάσιμη, δεν ωφελεί. Απαράδεκτες κινήσεις από Μοναχούς.
Δημοσίευση σχολίου