Κυριακή, 19 Απριλίου 2015

Η ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ "ἡ εἰσαγωγή τοῦ σφραγίσματος" (Ἅγιος Παΐσιος ὁ Ἁγιορείτης) ΕΝΤΥΠΟ ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2015 ΑΓΙΟΡΕΙΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ

Η ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ
"ἡ εἰσαγωγή τοῦ σφραγίσματος" (Ἅγιος Παΐσιος ὁ Ἁγιορείτης)
ΕΝΤΥΠΟ ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2015 
ΑΓΙΟΡΕΙΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ


Ἐνημέρωση μέσῳ Ἱστολογίου ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

Πρόκειται γιά τό δεύτερο στήν σειρά ἁγιορείτικο ἔντυπο-μετά τό ἀντικοικουμενιστικό"ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ-διαχρονική μαρτυρία στούς ἀγῶνες ὑπέρ Πίστεως", τό ὁποῖο ἔρχεται νά δώσει τά φῶτα του στούς πιστούς ὅσον ἀφορᾶ τό μεῖζον θέμα: "κάρτα πολίτη", πού ὡς γνωστόν, ἀνησύχησε καί ταρακούνησε γιά πολλοστή φορά καί πάλι πρόσφατα τόν Ἑλληνικό Ὀρθόδοξο λαό! Στίς ἑπόμενες μέρες, μάλιστα, θά ὑπάρξει καί Β΄ Ἐπανέκδοση, ἀκόμη πιό ἐνισχυμένη, τήν ὁποία θά σᾶς δημοσιεύσουμε καί πάλι στό ἹστολόγιΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ, δι' εὐχῶν!

Τό παρόν ἔντυπο ἀποτελεῖ μία ἐμπεριστατωμένη καί ὅσο τό δυνατόν πιό ἁπλή γιά τόν κόσμο καί σύντομη ἀπάντηση περί τοῦ σημαντικότατου ζητήματος "κάρτα πολίτη", σέ πολύχρονες ἀνησυχίες καί ἀπορίες ἑκατομμυρίων Χριστιανῶν Ὀρθοδόξων πολιτῶν. Οἱ Ὀρθόδοξοι Ἕλληνες, ἐπί χρόνια,  ἄγονται καί φέρονται πολλάκις ἀνιλεῶς εἴτε ὑπό τῆς ἀδιαφορίας εἴτε ὑπό τοῦ "θολοῦ"-κατευθυνόμενου ἤ ἐλλιποῦς-(ἀπο)προσανατολισμοῦ τους, προερχόμενα ἀπό διαφόρους (κληρικούς, λαϊκούς, κοσμικούς, μεμονωμένους καί φορεῖς). Οἱ ἀτέρμονες πελαγαδρομίες θέσεων ἑκόντων καί ἀκόντων πρέπει νά σταματήσουν, διότι ἀντί νά δυναμώνουν τό χριστιανικό φρόνημα τό κάμπτουν καί τό ἀπονευρώνουν κι ἔτσι, θά ὁδηγήσουν εὔκολα ταῖς εὐλογίαις τους στόν καταποντισμό τοῦ σφραγίσματος πλῆθος χριστιανῶν! Οἱ συντάκτες Ἁγιορεῖτες Πατέρες διαφωτίζουν καί λαμβάνουν ξεκάθαρη στάση ἀπέναντι στό ζήτημα "κάρτα πολίτη", τήν ὁποία καταθέτουν ἐντύπως καί μέ τήν ὁποία ὡς Ἱστολόγιο συμφωνοῦμε καί συνομολογοῦμε. Εἶναι καί ὁ βασικώτερος λόγος πού ἀποσυρθήκαμε ἀπό ἄλλες πρόσφατες δημόσιες κινήσεις καί θέσεις ὀρθοδόξων φορέων, οἱ ὁποῖες θεωροῦμε ὅτι μετατοπίζουν σέ λάθος κέντρο βάρους (μή ὁμολογιακό-σωτηριολογικό) τό ζήτημα "κάρτα πολίτη"! Οἱ Χριστιανοί θά ἀπολογηθοῦμε ὄχι μόνο γιά τήν παραλαβή ἤ μή τῆς τσιπαρισμένης κάρτας τοῦ πολίτη, ἀλλά καί γιά ποιόν λόγο δέν τήν θέλουμε· δηλαδή τό κάνουμε γιά τόν Χριστό ἤ γιά τά προσωπικά μας δεδομένα ἤ κάτι ἄλλο;...Μέ χαρά συνδράμουμε στήν ἠλεκτρονική διάδοση τοῦ παρόντος ἐντύπου, τό ὁποῖο μᾶς ἀναπαύει ἐπειδή λαμβάνει ξεκάθαρη θέση σέ σωστές βάσεις, ταυτοχρόνως καί ὡς ἐλάχιστο δεῖγμα ἀγάπης στούς συνανθρώπους μας!

Διαβάζοντας τό περιοδικό, θά βρεῖ κανείς: ὁμολογία, ἀλήθεια, ἀδειλία, ἀνυποκρισία, ξεκάθαρη θέση, πολύπλευρη ἐνημέρωση (θεολογική-τεχνολογική-κοινωνική), μαρτυρίες Ἁγίων καί προειδοποιήσεις συγχρόνων Πατέρων, καθώς καί τόν ὀρθόδοξο χριστιανικό τρόπο ἀντιμετώπισης τοῦ ζητήματος! Ὅσον ἀφορᾶ μάλιστα τήν ἀντιμετώπιση τοῦ ζητήματος "κάρτα πολίτη" καί "σφράγισμα", θά ὑπάρξουν ἐκτενέστερες πατερικές νουθεσίες στήν Β΄ Ἔκδοση πού θά ἀκολουθήσει τίς ἑπόμενες μέρες, πρῶτα ὁ Θεός!


Σημείωση:  
Γιά παραγγελίες, γράψτε στήν Ταχυδρομική Θυρίδα τοῦ Ἁγίου Ὄρους πού θά βρεῖτε στό ἔσω τοῦ ἐξωφύλλου.
Μόλις μᾶς εἰδοποιήσουν οἱ Ἁγιορεῖτες Πατέρες καί γιά δεύτερο τρόπο παραγγελίας, θά σᾶς ἐνημερώσουμε.

Διαβάστε καί κατεβάστε ὅλο τό ἔντυπο ἀπό pdf ἐδῶ:



Πέμπτη, 16 Απριλίου 2015

Ο Οικουμενικός Αγιορείτης Γέροντας Παΐσιος [ταινία]

Μία μοναδική ταινία ρωσικής παραγωγής σε 3 συνέχειες που περιδιαβαίνει τα μέρη όπου γεννήθηκε, έζησε, ασκήτεψε και δίδαξε ο Γέροντας Παΐσιος ο Αγιορείτης. 




Η σειρά ταινιών είναι αποτέλεσμα διακονήματος και υπακοής του Ηγουμένου Κυπριανού στον Αγιορείτη Γέροντα Ευθύμιο, ο οποίος του πρότεινε να γυρίσουνε μία ταινία με βάση το βιβλίο "Ο βίος του Γέροντος Παϊσίου του Αγιορείτου", που γράφτηκε απο τον Ιερομόναχο Ισαάκ. Παραγωγή: ΕΠΕ Παραγωγικό Κέντρο "POKROV", 2012

Επεισόδιο 1ο: Οι απαρχές του βίου του.

Κεφάλαιο 1: Γέννηση και βάπτιση.

Κεφάλαιο 2: Στήριγμα για την οικογένειά του.
Kεφάλαιο 3: Η στρατιωτική θητεία. Η αυτοθυσία.
Κεφάλαιο 4: Αναζήτηση και προετοιμασία για τη Θεία Χάρη.



Επεισόδιο 2ο: Η απαρχή της μοναχικής πορείας

Κεφάλαιο 5: Κοινοβιάτης στη Μονή Εσφιγμένου.
Κεφάλαιο 6: Πρόθυμος διακονητής και αφανής αγωνιστής.
Kεφάλαιο 7: Ανακαίνιση του μοναστηριού.





Επεισόδιο 3ο: "O αναχωρητής του Σινά"



Σάββατο, 11 Απριλίου 2015

Είμαστε γένος επιλεγμένο από τον Τριαδικό Θεό και γι’ αυτό προορισμένο να Αναστηθεί!


Αδελφοί εν Χριστώ χαίρετε εν Κυρίω πάντοτε.

Για να αναπτύξω και τεκμηριώσω το θέμα μου, θα προτάξω τον θαυματουργό, αλλά και σοφό Θεολόγο μαθητή του Κυρίου μας Ιησού Χριστού, Άγιο Νεκτάριο Πενταπόλεως και μετά το Θεάνθρωπο γλυκύ μας Ναζωραίο.

Ο Άγιος Νεκτάριος μετά από ενδελεχή θεολογική σκέψη και αποκάλυψη κατέληξε σε συμπέρασμα που επιδαψιλεύει μεγάλη τιμή, αλλά και μεγάλες ευθύνες για το γένος ημών των Ελλήνων. Είπε: «Ναι, ο Έλληνας εγεννήθηκε από θέληση της θείας πρόνοιας διδάσκαλος της ανθρωπότητος».

Προς επιβεβαίωση παραθέτω δυο αποσπάσματα από τη μελέτη του Αγ.Νεκταρίου «Περί αθανασίας της ψυχής»  (σελ.80*): «Η εκπλήρωση του έργου του (του γένους των Ελλήνων) ήταν αναγκαία κι ο Θεός παίρνει ενεργό μέρος. Παρουσιάζει το Μέγα Αλέξανδρο τον Μακεδόνα ως άλλον Ιησού του Ναυή, ώστε να υποτάξει πνευματικά τα έθνη και να τα προετοιμάσει με τη σοφία και την επιστήμη μεταδίδοντας σε αυτά το ελληνικό πνεύμα». Στην ίδια σελίδα λίγο παρακάτω: «Το ελληνικό έθνος έγινε ο δάσκαλος του κόσμου, που επιδεχόταν τη σοφία. Αν κάποιος θελήσει να φιλοσοφήσει πάνω στην ιστορία του ελληνικού έθνους, θα ομολογήσει ότι το ελληνικό έθνος φάνηκε, ώστε με τη φιλοσοφία να βοηθήσει και συντελέσει στην εκπλήρωση της θείας βουλής για την αναμόρφωση και ανάπλαση του ανθρώπινου γένους. Γιατί όλη του η ζωή κατευθυνόταν προς αυτόν τον σκοπό».

Μετά το σοφό μαθητή ο Πάνσοφος Διδάσκαλος Ιησούς Χριστός μας, λέγει για το γένος των Ελλήνων από το κατά Ιωάννην Ευαγγέλιον, κεφάλαιο ΙΒ’, στίχοι 20-25:

Έλληνες ζητούν να δουν τον Ιησού

20. ῏Ησαν δέ τινες ῞Ελληνες ἐκ τῶν ἀναβαινόντων ἵνα προσκυνήσωσιν ἐν τῇ ἑορτῇ. 
21. οὗτοι οὖν προσῆλθον Φιλίππῳ τῷ ἀπὸ Βηθσαϊδὰ τῆς Γαλιλαίας, καὶ ἠρώτων αὐτὸν λέγοντες· κύριε, θέλομεν τὸν ᾿Ιησοῦν ἰδεῖν. 
22. ἔρχεται Φίλιππος καὶ λέγει τῷ ᾿Ανδρέᾳ, καὶ πάλιν ᾿Ανδρέας καὶ Φίλιππος λέγουσι τῷ ᾿Ιησοῦ· 
23. ὁ δὲ ᾿Ιησοῦς ἀπεκρίνατο αὐτοῖς λέγων· ἐλήλυθεν ἡ ὥρα ἵνα δοξασθῇ ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου. 
24. ἀμὴν ἀμὴν λέγω ὑμῖν, ἐὰν μὴ ὁ κόκκος τοῦ σίτου πεσὼν εἰς τὴν γῆν ἀποθάνῃ, αὐτὸς μόνος μένει· ἐὰν δὲ ἀποθάνῃ, πολὺν καρπὸν φέρει. 
25. ὁ φιλῶν τὴν ψυχὴν αὐτοῦ ἀπολέσει αὐτήν, καὶ ὁ μισῶν τὴν ψυχὴν αὐτοῦ ἐν τῷ κόσμῳ τούτῳ, εἰς ζωὴν αἰώνιον φυλάξει αὐτήν. 

20. Ήταν τότε μερικοί Έλληνες από εκείνους που ανέβαιναν για να προσκυνήσουν στην εορτή (Πάσχα). 
21. Αυτοί λοιπόν πλησίασαν το Φίλιππο, που ήταν από τη Βηθσαϊδά της Γαλιλαίας, και τον παρακαλούσαν λέγοντας: «Κύριε, θέλουμε να δούμε τον Ιησού». 
22. Έρχεται ο Φίλιππος και το λέει στον Ανδρέα. Έρχονται ο Ανδρέας και ο Φίλιππος και το λένε στον Ιησού. 
23. Τότε ο Ιησούς τούς αποκρίνεται λέγοντας: «Έχει έρθει η ώρα να δοξαστεί ο Υιός του ανθρώπου. 
24. Αλήθεια, αλήθεια σας λέω, αν δεν πεθάνει ο κόκκος του σίτου όταν πέσει στη γη, αυτός μόνος μένει. Αν όμως πεθάνει, φέρει πολύ καρπό. 
25. Εκείνος που αγαπά τη ζωή του τη χάνει κι εκείνος που μισεί τη ζωή του στον κόσμο τούτο θα τη φυλάξει σε ζωή αιώνια. 

Σχολιασμός των παραπάνω στίχων:

Η Πάνσοφος Τριαδική Θεότις, από καταβολής κόσμου, εσχεδίασε αυτή την πάρα πολύ σημαντική για το γένος των Ελλήνων και της ανθρωπότητας συνάντηση της Ιερουσαλήμ.

Η ευλογημένη μικρή ομάδα των αρχαίων προγόνων ημών καθοδηγούμενη από το Πνεύμα το Άγιον, το οποίο έχει σχεδιάσει την χωρίς καμία δυσκολία ή φόβο συνάντηση των Ελλήνων μετά του Θεανθρώπου αφού και το αίτημα ακόμα για την ποθητή συνάντηση απευθύνεται σε δυο Αποστόλους (Φίλιππο και Ανδρέα) που έχουν ελληνικά ονόματα.

Η ροη των νοημάτων των στίχων 20-23 είναι βατή, επιδαψιλεύει μεγάλη τιμή για τους Έλληνες αλλά οι ευθύνες ακολουθούν στους στίχους 24 και 25.

Ευθύνες πολύ μεγάλες, που πρέπει να τις επωμιστούμε και για τις όποιες δε μας μίλησε ιδιαίτερα κανείς θεολογικός νους. Τώρα όμως ήρθε το πλήρωμα του χρόνου.

Θείο δώρο οι παρακάτω αποκαλύψεις


Πριν προχωρήσουμε στο σχολιασμό πρέπει να συμφωνήσουμε εδώ, ότι ο Θεάνθρωπος Ιησούς δεν αλλάζει θέμα από το στίχο 23 προς τον 24. Αλίμονο, θα ήταν μεγάλη δυσσέβεια ακόμη κι ο λογισμός αυτός. Ο Ιησούς είναι στο ίδιο θέμα και μας αποκαλύπτει στον στίχο 24, τον τρόπο της μετανοίας και την ποιότητα της αναστάσεως των Ελλήνων για να φέρει πολύ καρπό. Εννοεί, κατά την ταπεινή μου γνώμη, τον πολύ και ποιοτικά άριστο καρπό της Αναλαμπής της Ορθοδοξίας, στην οποία το γένος των Ελλήνων θα πρωταγωνιστήσει, ως διδάσκαλος της ανθρωπότητας στον επανευαγγελισμό της.

Η μία πνευματική έκπληξη διαδέχεται την άλλη και στον στίχο 25 ο Κύριος φωτογραφίζει το σαρκικό σύγχρονο Έλληνα της νεοεποχίτικης αποστασίας, ο οποίος «φιλά, αγαπά» τη ψυχή του προσδοκώντας νέα περίοδο (παχέων αγελάδων), από την όποια βεβαίως απουσιάζει και πάλι ο Χριστός.

Διαρκής η αμετανοησία των Ελλήνων

Δεν βλέπουμε να υπάρχει καμία κίνηση μετανοίας των Ελλήνων. Αυτή είναι θράσος, εμμονή στην πολυποίκιλη αμαρτία, προκαλεί τον Πνευματικό Νόμο, ο οποίος θα ενεργήσει επ ευδοκία για να σωθεί και λάμψει το γένος των Ελλήνων και έτσι θα πραγματοποιηθεί το σχέδιο από καταβολής κόσμου.

Πρέπει να κατανοήσουμε αδελφοί μου, ότι «η επ ευδοκία ενέργεια του Πνευματικού Νόμου», σημαίνει πολυποίκιλα βαριά επιτίμια, με τα οποία θα βοηθηθεί ο Έλληνας Χριστιανός να θάψει τον παλαιό εαυτό του, για να φέρει πολύ και νέο καρπό ΜΕ ΧΡΙΣΤΟ!!

Ας ευχηθούμε εις αλλήλους ειλικρινή και αναστάσιμη μετάνοια ΤΩΡΑ. Δεν έμεινε χρόνος για νέες αναβολές μετανοίας. Μη γογγύσουμε κατά του Αγίου Θεού μας, ό,τι πάθουμε το προκαλέσαμε.


Η Ανάσταση του Κυρίου να γίνει η αρχή του τέλους του εθνικού μας Γολγοθά. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!

Ο Κύριος Ιησούς Χριστός
και η Υπεραγία Μητέρα Του
η επονομαζομένη
Παναγία Αρβανίτισσα
να σας ευλογούν.
Γέρων Νεκτάριος ο Αγιορείτης


* Η πρώτη έκδοση έγινε από τον Αγ.Νεκτάριο Πενταπόλεως το 1901. Η δεύτερη έκδοση, μεταγλωττισμένη, έγινε το 1979 από την κα Δήμητρα Κακίση-Γεωργατζή στην Αθήνα. 

Τετάρτη, 8 Απριλίου 2015

Αυτογνωσία εν μετανοία και συνεργασία με το Θεό μας [video]


Κήρυγμα του Γέροντα Νεκταρίου του Αγιορείτη στους Έλληνες αδελφούς του Τούπινγκεν στη Στουτγκάρδη Γερμανίας το Φεβρουάριο του 2013, με πολύτιμες πνευματικές νουθεσίες, θαυμαστές μαρτυρίες, αλλά και Προφητείες από Άγιους Πατέρες της Εκκλησίας μας. 

Θεματικές ενότητες κηρύγματος: 

1) Αγία Τριάς ο Θεός ημών και Ορθόδοξος Οικουμενισμός  
2)Η πνευματική έκπτωση του ελληνικού λαού είναι η αιτία της σημερινής του κατάντιας
3) Αγάπη και Ειρήνη του Γέροντος Σίμωνος του Αρβανίτη
4) Θεία Δώρα στην καρδιά του Χριστιανού
5) Πνευματικοί Λόγοι Αγίου Παϊσίου περί:
  • Ελλήνων κυβερνητών
  • Προστασίας Παναγίας
  • Φύλακα Αγγέλου
  • Κεκοιμημένων
  • Επίσκεψης της Θείας Χάριτος  

Σάββατο, 4 Απριλίου 2015

Πνευματικές και ιστορικές νουθεσίες για τα δύσκολα γεγονότα που έρχονται [video]


Κήρυγμα του Πατρός Νεκταρίου του Αγιορείτη στην ελληνική ομογένεια το Φεβρουάριο 2015 στο Τούπινγκεν της Στουτγκάρδης Γερμανίας, στα πλαίσια των: 

Εισήγηση στην προσεχή κηρυκτική πορεία του Γέροντος Νεκταρίου στους Έλληνες της Στουτγκάρδης Γερμανίας και Νέας Υόρκης Αμερικής

Άγιοι Απόστολοι Παύλος και Τιμόθεος: Κεντρικά Πρόσωπα στην κηρυγματική πορεία του Πατρός Νεκταρίου στη Στουτγκάρδη Γερμανίας και Νέα Υόρκη Αμερικής

με πολύτιμες πνευματικές διδαχές, θαυμαστές μαρτυρίες, αλλά και Προφητείες από Άγιους Πατέρες της Εκκλησίας.

Θεματικές ενότητες κηρύγματος: 

1) Αγία Τριάς ο Θεός ημών και Ορθόδοξος Οικουμενισμός
2) Μόνο στην ειρηνική καρδιά μπορεί να γεννηθεί η Αγάπη του Χριστού
3) Επιστροφή στον Ηγεμονικό Νου για να σωθούμε
4) Άγιος Νεκτάριος Πενταπόλεως: «Ο Θεός εδημιούργησε από καταβολής κόσμου το γένος των Ελλήνων για να γίνει διδάσκαλος της ανθρωπότητας».
5) Επερχόμενα και Προφητείες Αγίων 
6) Παναγία αγάπης πρόσωπο. Ιστορικό της Παναγίας Αρβανιτίσσης.
7) Ο ρόλος του μασόνου, μεγάλου διδάσκαλου μασονικών στοών και κτήτορος, Διονυσίου Ρώμα στην επιβολή του πρώτου μνημονίου της Ελλάδος από την Αγγλία της 30ης Ιουνίου 1825



Διαβάστε επίσης: 


Η Άφιξη της Παναγίας Αρβανίτισσας στο Τυχερό Ν. Έβρου

Λαός και κλήρος, υποδέχτηκαν σήμερα Πέμπτη 02/04/2015 στις 6 το απόγευμα στο Τυχερό με μια  λαμπρή τελετή, την Υπεραγία Θεοτόκο (Παναγίας των Αρβανιτών).
Την εικόνα προσκόμισε ο  Πρωτοσύγκελλος της Ιεράς  Μητροπόλεως Αλεξανδρουπόλεως Ειρηναίος Λαφτσής με τη συνοδεία του στρατού.

Ο Μητροπολίτης κ.κ. Ανθιμος δεν παρευρέθη λόγω απουσίας του στην Αθήνα. Μετά την Θεία  Λειτουργία ακολούθησε γεύμα, που προσέφερε ο Πατήρ Καλλίνικος, ιερέας του ναού.

Η εικόνα της Παναγίας της Αρβανίτισσας θα είναι μόνιμα στον Ιερό Ναό του Αγίου Νεκταρίου Τυχερού για προστασία των Χριστιανών αυτής της ακριτικής περιοχής της Ελλάδος. Φάρος πίστης και ελπίδας θα αποτελεί η Παναγία η Αρβανίτισσα για τους Αρβανίτες και για όλους τους πιστούς της ευρύτερης περιοχής!

Αξίζει να μνημονευθεί το όνομα της ιατρού Σταυρούλας Σαμψούνη, η οποία χρηματοδότησε την αγιογραφία και δώρησε την εικόνα στον Ιερό Ναό του Αγίου Νεκταρίου Τυχερού.