Πέμπτη, 30 Ιουνίου 2016

Δημήτριος Τσελεγγίδης, Σχολιασμός μετά τη Σύνοδο

30/06/2016

Μετά την αυτοαποκαλούμενη μεγάλη Σύνοδο των ολίγων (Ορθοδόξων) Χριστιανών εις το κολυμπάρι της Κρήτης, ο αγώνας μας πλέον στο παρών Ορθόδοξο Χριστιανικό Blog θα επιδοθεί επί μακρών εις της έγκυρων ενημέρωση σας αγαπητοί Ορθόδοξοι Χριστιανοί και αδελφοί με τις Ορθόδοξες δογματικές θέσεις τις οποίες θα προβάλουμε στην αγάπη σας, δανεισμένες από αναλύσεις (βίντεο και κείμενα) ορθοδόξων Αρχιερέων, Ιερέων, Καθηγητών πανεπιστημίου και απλών Ορθοδόξων Χριστιανών αδελφών.


Μην δειλιάζουμε, ο Ιησούς Χριστός μας σε μικρό χρονικό διάστημα, θα κάνει τους δειλούς αιρετικούς οικουμενιστές μια πολύ μικρή παρένθεση της Ιστορίας. Η Ευρώπη διαλύεται και καταρρέει και η Αμερική ακολουθεί οσονούπω. (Άγιος Πορφύριος ο Καυσοκαλυβίτης 1985 " Η καταστροφή της Αμερικής θα γίνει πριν λήξει η θητεία του μαύρου προέδρου της που το όνομα του θα αρχίζει από  Ο"). Ο θεός θα τιμωρήσει την Αμερική γεωλογικά και βιολογικά πριν το τέλος της θητείας του Ομπάμα) και τα ερείσματα των οικουμενιστών τα οποία είναι εδραιωμένα στην δύση, εξαφανίζονται. Είναι η περιγραφόμενη από τον Άγιο Παϊσιο τον Αγιορείτη "σφαλιάρα" που θα δώσει ο Κύριος Ιησούς Χριστός μας στα σχέδια τον αντιχρίστων της Δύσεως και θα ανοίξει σε εμάς τους Ορθοδόξους πλατύ δρόμο για να λάμψη η Ορθοδοξία.



Ο Θεός μεθ' ημών



Ο Κύριος Ιησούς Χριστός
και η Υπεραγία Μητέρα Του
η επονομαζομένη 
Παναγία Αρβανίτισσα 
να σας ευλογούν.

Γέρων Νεκτάριος Μοναχός


Ο Καθηγητής δίνει θεολογικές απαντήσεις όσον αφορά την ονομασία, τον ορισμό του ''ιδιόρυθμου''αυτού συνεδρίου, που εφόσον δεν πληρεί τις Ορθόδοξες Συνοδικές προυποθέσεις, δεν μπορεί να λέγεται Σύνοδος...
Αυτό έχει ιδιαίτερη θεολογική σημασία, καθώς οι αποφάσεις της δεν μπορούν βάση των προδιαγραφών της, να έχουν το κύρος μιας Οικουμενικής Συνόδου, και ως εκ τούτου δεν είναι δεσμευτικές για τον λαό, τον ορθόδοξο χριστιανό, και δεν υποχρεούται κανείς να τις ακολουθήσει....




Σχολιασμός μετά τη Σύνοδο - Καθηγητής Δογματικής Δημήτριος Τσελεγγίδης. Ομιλία στις 27-06-2016 στην Θεσσαλονίκη.

Την κυριακή 03/06/2016 και ώρα 20:00 στο παρών μπλογ θα αναρτήσουμε το κείμενο του με τίτλο
Οἱ λόγοι πού δέν ὑπέγραψε τό κείμενο "Σχέσεις τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας πρός τόν λοιπόν κόσμον", ὁ Ἐπίσκοπος Μόρφου κ. Νεόφυτος"



Κυριακή, 26 Ιουνίου 2016

ΠΑΡΑΣΥΝΟΔΙΚΕΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ

26/06/2016



- 1.  Σύμπτωση ή κακό σημάδι;

     Ο αρχιεπίσκοπος Κύπρου μιλάει στη Σύνοδο της Κρήτης υπερασπιζόμενος τον Οικουμενισμό, βγάζοντας φωτιά κατά των παραδοσιακών Ορθοδόξων... και δυστυχώς τότε και η Κύπρος καίγεται... 



      Από την ομιλία του αρχιεπισκόπου Κύπρου στην έναρξη της "Αγίας και Μεγάλης Συνόδου":
     «Οι φονταμενταλιστικές ομάδες, οι φανατικοί, ανάμεσα στους οποίους βρίσκονται και θεολόγοι και ιεράρχες, και οι οποίοι δρουν λίγο – πολύ παντού στον ορθόδοξο κόσμο σήμερα,συνιστούν έναν εξίσου σοβαρό λόγο, όχι μόνο για τη χρονική καθυστέρηση της σύγκλησης, αλλά και για τον επαπειληθέντα κίνδυνο ματαίωσης της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου. Η αντίθεση των ομάδων αυτών σε κάθε ιδέα προσέγγισης των άλλων Χριστιανών έμμεσα επηρέασε και τις τοπικές μας Συνόδους, που επιχείρησαν και επιχειρούν ακατάσχετες τροπολογίες στα κείμενα και στους όρους των εγγράφων που ετοιμάστηκαν από τις Προσυνοδικές Διασκέψεις. Δεν έχουμε αυταπάτες. Για τις ομάδες αυτές, εμείς όλοι βρισκόμαστε μέσα στην αίρεση και στην αποστασία. Ούτε άγνωστες, ούτε και πρωτόγνωρες στην Εκκλησία είναι αυτές οι καταστάσεις. Ο αγρός της Εκκλησίας παράγει και ζιζάνια που έσπειρε ο εχθρός. Η Εκκλησία θα ζει έτσι, μέχρι τη συντέλεια των αιώνων».   (όλο το κείμενο)

     Δεν μπορεί ο οιοσδήποτε να τοποθετεί μαζί με τα ζιζάνια τους αγίους της Εκκλησίας, που ήταν όλοι αντιοικουμενιστές με πιο πρόσφατους τον άγιο Παΐσιο και άγιο Ιουστίνο Πόποβιτς, χωρίς να έχει σοβαρό πνευματικό πρόβλημα... Αυτό το πρόβλημα πρέπει να εξετασθεί, γιατί τείνει να λάβει ανίατο και επιδημικό χαρακτήρα. Δεν πρέπει να επικεντρωθούμε όμως σε μεμονωμένα πρόσωπα, αλλά στο γενικότερο φαινόμενο.

    Οι Χριστιανοί θα ενωθούν στη βάση, γιατί κάθε ένωση στην κορυφή που υποβαθμίζει τα δόγματα της Αληθείας είναι αποκοπή από τον Χριστό. Ήδη η σύγκλιση παρατηρείται κοινωνικά μέσω του διαδικτύου, ενώ στο τέλος οι διωγμοί και τα μαρτύρια θα τους ενώσουν όλους με το σωστό τρόπο, μεταξύ τους και με τον Χριστό. Για το λόγο αυτό οι παραδοσιακοί, και όχι φανατικοί Ορθόδοξοι, δεν είμαστε αντίθετοι σε κάθε ιδέα προσέγγισης των άλλων Χριστιανών, κατά τον αρχιεπίσκοπο Κύπρου, αλλά μόνο κατά της φθοράς των συνεχών διαλόγων και επαφών με τους αμετανόητους ηγέτες άλλων αυτόκλητων "εκκλησιών" και θρησκειών.


    - 2.  Πλήρης αποτυχία συνεννόησης μέσω Αγγλικής γλώσσας στην πρώην Πανορθόδοξη και τώρα απλή Σύνοδο, ούτε αρκετά Μεγάλη (με τόσο ηχηρές απουσίες 4 πατριαρχείων), ενώ το Αγία θα εξετασθεί εκ των αποτελεσμάτων.

    Η οικουμενικότητα δεν έρχεται μέσω google translate… γράφει γνωστός δημοσιογράφος!

     «Μια καρικατούρα ενημέρωσης δημοσιογράφων, με έναν εκπρόσωπο που δεχόταν ερωτήσεις στα ελληνικά κατά βάση, απαντούσε στα αγγλικά και ένας αγχωμένος παππούλης δίπλα του να προσπαθεί να μεταφράσει τα… αμετάφραστα. Η εικόνα ήταν απελπιστική. Τις προηγούμενες ημέρες παρακολουθούσα τα βίντεο που ανέβαζε το αντίστοιχο γραφείο Τύπου του Πατριαρχείου τα οποία ήταν μόνο στα αγγλικά. Τα επίσημα Δελτία Τύπου είναι επίσης στα αγγλικά και μετά μεταφράζονται σε άλλες γλώσσες. Γενικότερα, για να μην γίνομαι αναλυτικός, όλα είναι στηριγμένα στην άποψη ότι η γλώσσα της Συνόδου είναι τα αγγλικά! Έπρεπε να φτάσουμε στο 2016 για να μάθουμε πως η επίσημη γλώσσα της Εκκλησίας είναι τα αγγλικά. Για ποια Εκκλησία μιλάμε όμως; Για την Εκκλησία τα ιερά βιβλία και πρωτότυπα κείμενα της οποίας με πρώτο το Ευαγγέλιο είναι γραμμένα στα Ελληνικά; Για την Εκκλησία που έσωσε τα ελληνικά γράμματα; Για την Εκκλησία που ξεχωρίζει στον κόσμο από όλες τις άλλες «ορθόδοξες» μέσω του Greek Orthodox; Υπενθυμίζω πως και οι Ιουδαίοι έχουν Ορθόδοξους. Ξέρετε πως λένε τους Ουνίτες; Ελληνόρυθμους! Θυμάστε σε ποια γλώσσα διάβασε το Ευαγγέλιο ο ελληνόρυθμος διάκονος στην ενθρόνιση του Πάπα Φραγκίσκου; Στα ελληνικά! Για όλο τον κόσμο η γλώσσα της Ορθοδοξίας είναι τα ελληνικά, εκτός από τους υπευθύνους που έχουν αναλάβει την διοργάνωση της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου. Γι αυτούς η επίσημη γλώσσα είναι τα αγγλικά... Αυτό το οποίο συμβαίνει στην Κρήτη είναι ύβρις. Σε μια τέτοιας βαρύτητας Σύνοδο είναι αδιανόητο να σνομπάρεται με τέτοιο τρόπο η ελληνική γλώσσα»....

 Θυμηθείτε:
     «Η αγγλική γλώσσα δεν έχει Ορθόδοξη ατμόσφαιρα. Για παράδειγμα, η λέξη person δηλώνει το ουδέτερο, οι λέξεις κατάνυξη, πραότητα δεν μπορούν να γίνουν κατανοητές. Η αγγλική γλώσσα δεν είναι κατάλληλη για την Ορθοδοξία»γέρ. Σωφρόνιος ο Αγιορείτης (+1993), το (Α25). Δηλ. η γλώσσα της Συνόδου είναι ακατάλληλη για ενηλίκους (πνευματικά)...!

    Ένας από τους λόγους που ο μητροπ. Ναυπάκτου Ιερόθεος δεν ήθελε να υπάρχει η λέξη πρόσωπο στα Συνοδικά κείμενα. είναι ότι αυτή δεν γίνεται αντιληπτή στους ξένους. Για το λόγο αυτό πρότεινε αντ' αυτής τη λέξη άνθρωπος. Τώρα εφόσον οι συζητήσεις καταγράφονται και διακινούνται στα Αγγλικά, δικαιώνεται πλήρως για τη θέση του αυτή!


    - 3.  Τι χρειάζονται οι (επίσημες) εμπαθείς και ανακριβείς αναφορές της Γραμματείας της Συνόδου κατά των απουσιαζόντων και μάλιστα κατά του πατριαρχείου Αντιοχείας;

      Ενώ ο οικουμενικός πατριάρχης προσπαθεί να φέρει στη Σύνοδο, έστω και στο κλείσιμο, τους απόντες, η γραμματεία του, και μάλιστα ο Ουκρανός επικεφαλής Ιώβ, τα... θαλασσώνει!Διότι, κατ' αυτόν, και μόνο το ότι είχε την καλή διάθεση το Αντιοχειανό πατριαρχείο να συμμετέχει στις προετοιμασίες φτάνει για να θεωρηθεί ότι έχει αποδεχθεί τη Σύνοδο...! Το ότι ζητούσε τροποποιήσεις πριν την "Αγία και Μεγάλη Σύνοδο" και δεν υπέγραψε, δεν λαμβάνεται υπ' όψιν...!

Αποτέλεσμα να αντιδρά θυμωμένα το Αντιοχείας: Αυτή είναι η θέση της Αγιωτάτης Εκκλησίας της Αντιοχείας»: «Δεν υπογράφουμε και δεν υφίσταται ομοφωνία»!

Μητρ. Βραζιλίας του Πατριαρχείου Αντιοχείας κ. Δαμασκηνός:

Πρώτον: Απορούμε πώς επιτρέπει μέλος της γραμματείας της συνάντησης της Κρήτης στον εαυτό του να μιλά εξ ονόματος της Εκκλησίας της Αντιοχείας ώστε να εκφράζει ο ίδιος την θέση αυτής σχετικά με την μη συμμετοχή της στη συνάντηση της Κρήτης.

Δεύτερον: Η άποψη που εξέφρασε περί της μη υπογραφής του Πατριαρχείου Αντιοχείας σε τρία έγγραφα στην Σύναξη του Σαμπεζύ τον Ιανουάριο του 2016 λέγοντας ότι «οι λόγοι της μη υπογραφής των εγγράφων αυτών δεν οφείλονταν σε κάποια διαφωνία με το περιεχόμενο των εν λόγω κειμένων. Αποτελούσε απλώς, και μόνο, μιά διαμαρτυρία για το γεγονός ότι δεν έχει διευθετηθεί και επιλυθεί το ζήτημα του Κατάρ...» δεν είναι σωστή.

Τρίτον: Η δήλωσή του ότι «η απόφαση της συγκλήσεως της Συνόδου ελήφθη ομοφώνως» δεν είναι σωστή.

Μας εκπλήττουν οι καταγγελίες του εν λόγω σεβαστού εκπροσώπου οι οποίες δεν έχουν καμία σχέση με την αλήθεια. Να τονίσουμε ότι ο ίδιος ήταν παρών στην Σύναξη των Προκαθημένων στο Σαμπεζύ και ήταν μάρτυρας της ξεκάθαρης διαμαρτυρίας και της διαφωνίας των αντιπροσώπων του Πατριαρχείου Αντιοχείας, όχι για «προσωπικούς λόγους» όπως ισχυρίστηκε, αλλά, για το περιεχόμενο του κειμένου του «Κανονισμού της Μεγάλης Συνόδου» και μάλλον ξέχασε ότι η αντιπροσωπεία της Αντιόχειας και σε τρεις συνεδριάσεις της ολομέλειας εξέφρασε την αναγκαιότητα να προστεθεί στο κείμενο μια επιπλέον παράγραφος περί της αναγκαιότητας συμμετοχής των 14 Αυτοκέφαλων Εκκλησιών στην Μεγάλη Σύνοδο και τόνισε κυριολεκτικά: «Αυτή είναι η θέση της Ιεράς Συνόδου του Πατριαρχείου Αντιοχείας! Αυτή είναι η θέση της Αγιωτάτης Εκκλησίας της Αντιοχείας!», και προσέθεσε:

   «Δεν υπογράφουμε και δεν υφίσταται ομοφωνία!» Αυτά βρίσκονται κατά λέξη στα πρακτικά της Συνάξεως και δεν χωράει αμφιβολία. Είναι επίσης ξεκάθαρο ότι στα τρία κείμενα που αρνήθηκε η Εκκλησία της Αντιοχείας να υπογράψει, έγραψε ο αντιπρόσωπος της αυτολεξεί:«Η θέση της Εκκλησίας της Αντιοχείας είναι αντίθετη σ’ αυτό το κείμενο και γι’ αυτό δεν συνυπογράφουμε».    σύνδεσμος 

     Παρόμοια μίλησε και ο μητροπολίτης Ιγνάτιος, του Πατριαρχείου Αντιοχείας: Δεν είναι μόνογια το Κατάρ που δεν υπέγραψε στο Σαμπεζύ η Αντιόχεια, αλλά το περιεχόμενο τριών κειμένωνόπως του γάμου, του κανονισμού λειτουργίας της Αγίας Συνόδου, και των αποφάσεων της Συνάξεως.   σύνδεσμος


  - 4. Αν συμμετείχε ο άγιος Παΐσιος στη Σύνοδο θα του έδιναν τον λόγο; ΟΧΙ γιατί δεν προβλέπεται από τον κανονισμό! Γι' αυτό όταν στη Σύνοδο της Κρήτης το λόγο ζήτησε εκ μέρους του Αγίου Όρους ο Ηγούμενος της Ι. Μ. Σταυρονικήτα Αρχιμ. Τύχων, δεν τον έλαβε,σύμφωνα με τους κανονισμούς, ως σύμβουλος...   σύνδεσμος

    Αν γίνεται Πανορθόδοξη Σύνοδος και οι κατ' εξοχήν αρμόδιοι στα δογματικά θέματα Αγιορείτες ή και από άλλα μέρη ασκητές δεν παρίστανται ή δεν έχουν λόγο, αλλά  σαν απλοί σύμβουλοι είναι μάλλον διακοσμητικά στοιχεία, τότε ποιος θα δώσει θεολογικό κύρος στην Σύνοδο; Διότι η θεολογία είναι πολύ περισσότερο από ένα απλό πτυχίο που δίνεται από τα πανεπιστήμια: είναι ασκητικό χάρισμα, που κατά τον σύγχρονο θεολόγο του ακτίστου Φωτός, γέροντα Σωφρόνιο τον Αγιορείτη «γεννάται με τον βαθύ φόβο του Θεού στο πυρ της φλογερής μετανοίας, η οποία εισάγει στην οντολογική πραγματικότητα με την εμφάνιση του Ακτίστου Φωτός». Ζώντας στην έρημο, όχι στα Αιγυπτιακά σχολεία, έλαβε και ο Μωυσής άμεση γνώση του Θεού.

    Στον κόσμο εύκολα χάνεται και το υποδεέστερο χάρισμα της έμμεσης γνώσης του Θεού, όπως επίσης έλεγε ο γέροντας Σωφρόνιος: «Η ακαδημαϊκή θεολογία σε συνδυασμό με την ζώσα πίστη δίδει αγαθά αποτελέσματα. Εύκολα όμως «εκφυλίζεται», αποβαίνει αφηρημένη θεωρία, παύει να είναι εκείνο που παρατηρείται στην ζωή των Αποστόλων, των Προφητών και των Πατέρων μας, δηλ. άμεσος ενέργεια του Θεού μέσα μας» (Β26) σύνδεσμος

     Στην συγκεκριμένη περίπτωση του Αγιορείτη γέροντος Τύχωνος, ο οικουμενικός πατριάρχης έδωσε μια λύση που χαρακτηρίστηκε σολομώντια (σοφή):  Αμέσως μετά ο Οικουμενικός Πατριάρχης έξυπνα φερόμενος και θέλοντας να μην στερηθεί λόγω κανονισμού ο Καθηγούμενος να μιλήσει έδωσε μια σολομώντια λύση. Συγκεκριμένα μόλις έληξε η απογευματινή συνεδρία και πριν σηκωθούν έδωσε τον λόγο στον Ηγούμενο Τύχωνα, ο οποίος μετέφερε την εμπειρία και τις θέσεις του Αγίου Όρους. «Το γεγονός ότι ο Οικουμενικός Πατριάρχης βρήκε τρόπο να ικανοποιήσει τους αγιορείτες και του έδωσε βήμα, ευαρέστησε ιδιαίτερα του συνοδικούς όλων των εκκλησιών» σχολίασε στην Romfea.gr ένας εκ των Ιεραρχών που συμμετέχει στην Αγία Σύνοδο.σύνδεσμος

    Αυτή είναι πάντως λύση κατ' εξαίρεσιν, και δεν φάνηκε να έγινε αντιληπτό ότι το θέμα δεν είναι να τιμάται το άγιον Όρος, αλλά ο λόγος του!


      - 5. Η υγεία των επισκόπων και των συνοδών τους που μετέχουν στην "Αγία και Μεγάλη Σύνοδο" της Κρήτης μήπως κινδυνεύει άμεσα από τα περίεργα "μέτρα ασφαλείας" που έχουν τεθεί εκεί; Διαβάζομε:

    Και για τα αυστηρότατα μέτρα ασφαλείας "τύπου CIA" που αναγκάζουν ακόμη και αρχιερείς να περνούν από ακτίνες Χ μήπως και οπλοφορούν, κατά την είσοδό τους στην Ακαδημία. σύνδ.

   Ποιος ελέγχει το ποσό ραδιενέργειας που εκπέμπεται "για την ασφάλεια" των συνέδρων; Με τι μηχανήματα, κάτω από ποιές εντολές, με ποια χρηματοδότηση, και άλλα πολλά ερωτηματικά δημιουργούνται πάνω στο θέμα αυτό των λίαν επικίνδυνων μέτρων ασφαλείας, που μάλιστα μπορεί να εξελιχθεί σε Θεία δίκη εναντίον όσων πήγαν, χτυπώντας τους με απανωτούς καρκίνους...!  


      - 6.   Η Ορθόδοξη του Χριστού Εκκλησία είναι οίκος μετανοίας. Θα τη διατηρήσουν έτσι οι σχέσεις με την παπική και τις άλλες αυτόκλητες "Χριστιανικές εκκλησίες", οι οποίες διαρκώς ξεπέφτουν τόσο ηθικά όσο και δογματικά;

     Ενώ οι Ορθόδοξοι προσεύχονται να μην τους βρουν οι πνευματικές επιπτώσεις από τις παρελάσεις των υπερήφανων ομοφυλόφιλων στις πόλεις τους και πχ το βράδυ 23 Ιουνίου στη Θεσσαλονίκη υπό την αιγίδα του Τοπικού Ιεράρχη τελέσθηκε ιερά αγρυπνία στον ιερό ναό της Παναγίας Αχειροποίητου, για να προσευχηθούν αντιδρώντας στη διοργάνωση του gay pride στην πόλη,το αυτοπροβαλλόμενο σαν "Πανευρωπαϊκό Χριστιανικό LGBT Φόρουμθέλει να γίνει ακουστό από "το Συμβούλιο της Αγίας και Μεγάλης Ορθόδοξης Εκκλησίας, που λαβαίνει χώρα τον Ιούνιο 2016 στην Κρήτη"!  σύνδ.

      Το ενδιαφέρον είναι ότι ζητούν "διάλογο"Μήπως και μια.. Σύνοδο για να δικαιώσει την αμαρτία και να καταδικάσει την αρετή; «Εμείς, τα LGBT Ορθόδοξα παιδιά σας, πιστεύουμε πως η σεξουαλικότητα δεν είναι το όχημα για την αμαρτία, αλλά δώρο από τον Θεό, ένα κομμάτι της δημιουργίας Του»Δεν καταλαβαίνουν τι ζητάνε γιατί ο νους τους είναι περιορισμένος στις σαρκικές απολαύσεις τους. Τώρα είναι η εποχή που και οι εκλεκτοί κινδυνεύουν να μη σωθούν, αυτοί που αγωνίζονται συνειδητά για τη Βασιλεία των Ουρανών. Πως να σωθούν οι άλλοι που ασχολούνται με τον "προσανατολισμό" τους και αφοσιώνονται υπερήφανα σ' αυτόν, και πως ζητάνε να μπουν στην Ορθόδοξη Εκκλησία; Να αλλάξει το πιστεύω της; Αυτό το έχει κάνει ήδη ο πάπας του Βατικανού. Ας τρέξουν σ' αυτόν γιατί αυτός τους δέχεται χωρίς μετάνοια (αρκεί να μην κάνουν λόμπυ μέσα στο Βατικανό, όπως είπε), όντας αμετανόητος και ο ίδιος αφού είναι... αλάθητος!

    Η Ορθοδοξία δίνει σ' όλους που μετανοούν τις ευλογίες του Χριστού, όχι σε όσους δικαιώνουν τον εαυτό τους, και μάλιστα πανηγυρικά με παρελάσεις υπερηφάνειας: «Δεν ήρθα να καλέσω δικαίους αλλά αμαρτωλούς σε μετάνοια» (Ματθ. 9:13). Και μετά την ανάστασή Του φανέρωσε ότι έπρεπε, όπως ήταν προφητευμένο από τις Γραφές, να κηρυχθεί μετάνοια στο όνομά Του και άφεσις αμαρτιών εις πάντα τα έθνη.  (Λουκ. 9:13).  Ακόμα και αν οι LGBT είναι σωματικά μέσα στην Εκκλησία (δεν είμαστε έξω από την Εκκλησία, αλλά μέσα σε αυτήν, λένε), ουδόλως ωφελούνται. Διότι «ο Θεός στους υπερηφάνους αντιτάσσεται, στους δε ταπεινούς δίδει χάρη».  (Ιακ. 4:6).

      Πολλοί είναι αυτοί που προσπαθούν να δικαιώσουν τους εαυτούς τους, επιμένοντας στην πλάνη τους. Εισέρχονται σωματικά στα κτίρια της Εκκλησίας, αλλά παραμένουν μασόνοι, αποκρυφιστές, αστρολόγοι, μάγοι κλπ. Η ασθένεια αυτή (της ζωής χωρίς μετάνοια μέσα στην Εκκλησία), μπορεί να θίξει και σωστούς ακόμη Χριστιανούς όταν αμελήσουν τα πνευματικά έργα. Είναι γνωστή η ιστορία ενός μοναχού στον οποίο ο διάβολος παραπονέθηκε: Τι λες όλο ρύσαι ημάς από του Πονηρούρύσαι ημάς από του Πονηρού, αφού με κρατάς τόσο σφικτά (με κάποιο πάθος) που δεν μ'  αφήνεις να φύγω;


Ο Κύριος Ιησούς Χριστός
και η Υπεραγία Μητέρα Του
η επονομαζομένη 
Παναγία Αρβανίτισσα 
να σας ευλογούν.
Γέρων Νεκτάριος Μοναχός

Σάββατο, 18 Ιουνίου 2016

Ομιλία του π.Θεοδώρου Ζήση στη Μολδαβία για την Πανορθόδοξη Σύνοδο


Κυριακή 19/06/2016



Ομιλία του π.Θεοδώρου Ζήση στη Μολδαβία για την Πανορθόδοξη Σύνοδο




ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ Π. ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΖΗΣΗ









Ο Κύριος Ιησούς Χριστός
και η Υπεραγία Μητέρα Του
η επονομαζομένη 
Παναγία Αρβανίτισσα 
να σας ευλογούν.

Γέρων Νεκτάριος Μοναχός

Κυριακή, 12 Ιουνίου 2016

Ομιλία για την Άλωση της Κωνσταντινουπόλεως από τον Ιατρό Κ. Φώτιο Μιχαήλ


Δείτε μετά την ομιλία του Ιατρού Κ. Φώτιου Μιχαήλ την συγκλονιστική ομιλία της

ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑΣ ΛΑΜΠΡΙΝΗΣ ΒΕΤΣΙΟΥ 



Αριστέρα βρίσκεται ο Ιατρός Κ. Φώτιος Μιχαήλ. Στο κέντρο ο Άγιος Γέροντας, Χρυσόστομος, Ηγούμενος του Ιερού Κοινοβίου, Αγίου Νικοδήμου και δεξιά ο Γέροντας Μοναχός Νεκτάριος ο Αγιορείτης

Βιογραφικό

Μιχαήλ Φώτιος

Ἰατρός –Εἰδικός παθολόγος

Μέ μακρά καταγωγή, ἀπό πλευρᾶς μητρός, ἀπό τά μέρη τῆς Βορείου Ἠπείρου.Προφορική παράδοση οικογενειακή διασώζει, ὅτι ὁ προπάππος , ἐπωνύματι ‘’Γκόσιος’’, ἀναζητῶντας καλύτερη τύχη, περί τά μέσα  τοῦ 19ου αἰῶνα κατῆλθε ἀπό τά ἄγονα ὀρεινά τῆς Βορείου Ἠπείρου στά εὔφορα ἐδάφη τῆς Κεντρικῆς Μακεδονίας, ὅπου καί ἀσχολήθηκε με την κηπουρική καί τήν ἐκτροφή μεγάλων ζώων. Ἐπαγγελματική ἀπασχόληση, πού διατηρήθηκε ὡς οἰκογενειακή καί στίς ἑπόμενες γενεές μέχρι καί σήμερα. 



Από το συναξάρι των Νεομαρτύρων του Αγίου Νικοδήμου του Αγιορείτου


Ο Κύριος Μιχαήλ Φώτιος, Ιατρός, πολύ σωστά περιγράφει την καταγωγή από το γένος της μητρός του εκ βορείου Ηπείρου. Είναι το όνομα το οποίο έλαβε ο τόπος μετά το 1913, την ίδρυση εθνικών κρατών στα Βαλκάνια και την δόλια προσάρτηση από τις μεγάλες δυνάμεις του τόπου της Αρβανιτίας στο κράτος των Αλβανών. Πριν το 1913 ο ίδιος τόπος για πάρα πολλούς αιώνες ονομάζετο Αρβανιτία. Μετά το 1913 αρχίσαμε να την ονομάζουμε Βόρεια Ήπειρο. Προς επίρρωσιν των παραπάνω καλούμε εις βοήθειαν τον Άγιο Νικόδημο τον Αγιορείτη, ο οποίος εις τον βίων του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού περιγράφει την διάβαση του Αγίου από την Κέρκυρα στο αντιπέραν μέρος της στερεάς ως εξής : «Εκείθεν αναχωρήσας, μετέβην εις το αντιπέραν μέρος της στερεάς ήγουν της Αρβανιτίας ονομαζόμενον Άγιοι σαράντα και εκεί εδίδασκε τους Χριστιανούς». Από το εδάφιο αυτό συνάγεται το συμπέρασμα ότι οι νυν βόρειο Ηπειρώτες προέρχονται από προγόνους Αρβανίτες. Είναι οι ίδιοι άνθρωποι με διαφορετικό όνομα λόγο της εξέλιξης των ιστορικών γεγονότων. Άρα λοιπόν αδελφοί μου «άλλο Αλβανοί και άλλο Αρβανίτες», βλ. Άρθρο Κυρίου Κωνσταντίνου Χολέβα, πολιτικού επιστήμονος εις περιοδικό παρακαταθήκη, αρ.34, [LINK] και άρθρο Γέροντος Νεκταρίου του Aγιορείτου όπου ορίζεται εκτώς από το νότιο σύνορο (Άγιος Νικόδημος) και το βόρειο σύνορο της Βορείου Ηπείρου (Τεύχος 2 Θεοδρομίας, Ιούνιος 2011) με τίτλο «Η Παναγία Αρβανίτισσα είναι υπαρκτή, [LINK]», ελπίζω ότι οι υποστατικές ιστορικές αλήθειες που αναφέρονται στο κείμενο θα αναπαύσουν τους αναγνώστες του blog αλλά και τον κύριο Φώτιο Μιχαήλ, τον οποίο ευχαριστούμε και πάλι για την εμπεριστατωμένη και συγκινητική ομιλία του για την Άλωση της Κωνσταντινουπόλεως και της σύνδεση της με το σήμερα.

Ευχόμεθα ο Άγιος Γέροντας του Ιερού Κοινοβίου Αγίου Νικοδήμου του Αγιορείτου, Γέροντας Χρυσόστομος να καλέσει εσάς Κύριε Ιατρέ και την Κυρία Χαρά Νικοπούλου και πάλι όχι μακριά από το σήμερα, ώστε να μας μιλήσετε για την απελευθέρωση της Βασιλεύουσας αυτή την φορά.


Αμήν Γένοιτο.

Πάντοτε Ευγνώμονες

Ο Θεός μεθ ημών

Γέρων Νεκτάριος Μοναχός

Αγιορείτης



Μέρος 1ο


Μέρος 2ο

    

Μέρος 3ο

    

Μέρος 4ο

 


Μέρος 5ο

     







ΖΩΝΤΑΝΑ Η ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΒΕΤΣΙΟΥ (+2002)

 


     H Γερόντισσα Λαμπρινή Βέτσιου (+2002) από τα Καλομόδια της Άρτας, ασκήτρια μέσα στον κόσμο και σκεύος εκλογής του Κυρίου από την παιδική της ηλικία, μιλάει για την κάρτα - ταυτότητα(μέσω της οποίας θα γίνονται συναλλαγές) :

     Για τις ταυτότητες...
  
   Δεν μπορώ εγώ... τούτο το χαρτάκι που έχω στον κόρφο μου τούτο θα νάχω.

     Μέχρι να πεθάνω...

     Καλά τον ρώτησες εσύ τον Κύριο τι θα γίνει με την κάρτα ή ήρθε μόνος Του και στό 'πε;

    Μόνος Του Αυτός ήρθε. Να τα γράψετε αυτά τα πράγματα να λες και στον άλλο...

     Όποιος θελήσει... μην τον βιάζετε (πιέσετε)... να το κάνει αυτό...

    Φαΐ λέει (ο Κύριος): Δεν θα πας να ψωνίσεις μακαρόνια ρύζια, στο σούπερ μάρκετ που πηγαίνετε...

     Εγώ δεν θέλω. Ψωμί με ελιές τρώω.

    - Καλά για σένα για τους άλλους που θέλουν, εσύ δεν τρώς. Αλλά οι άλλοι;
  
   Εγώ είπα για μένα, για τον εαυτό μου, πως να καθαρίσω  το πιάτο μου... (να μην πέσω σε αμαρτία)
  
   Λέω εγώ τέτοια πράγματα δεν... (κάνω).

    (Ο Κύριος): Ξέρω, Εγώ στα έκοψα αυτά τα πράγματα, μου λέει εμένα... (δηλ. της έδωσε αυτόν τον κανόνα της αυστηρής νηστείας).
  
    Α... Το ψωμί μου εμένα... Θα παίρνω ένα κομμάτι από την κοπέλα μου...
   
   Θα παίρνει η κοπέλα μου ψωμάκι θα παίρνω και εγώ ένα κομμάτι, λέω εγώ...

     Α όχι, λέει, η κοπέλα σου θα πάρει με την ταυτότητα. Άμα είναι το κομμάτι αυτό που θα πάρεις από την ταυτότητα, λέει (ο Κύριος), είσαι και εσύ σαν αυτή!
    
  Παίρνω και εγώ τώρα τον γαμπρό μου... Έλα εδώ Δημητράκη του λέω...
  
   - Άμα θάρθει εκείνη η ώρα όποτε - όποτε, να καταργηθεί η ταυτότητά μας για να την αλλάξουμε, εσύ τι θα κάνεις, λέω, θα την πάρεις;

      -Εμ τι να κάνω λέει αυτός...

      -Δεν είναι καλή του λέω εγώ.

      - Θα τραφούμε μ' αυτή.

      - Εγώ δεν την παίρνω του είπα.

      - Εγώ θα την πάρω, έχω τα παιδιά μου, λέει. Εδώ θα με σκοτώσουν (πιέσουν) τα παιδιά, νηστικά τα παιδιά τι θα κάνω; Και (καλά) εμείς οι μεγάλοι αλλά τα παιδιά;

      - Παναγία βοήθα λέω... Τι θα κάνουμε τώρα λέω εγώ;

      Όχι λέω εγώ. Να βασταχτείτε να μην την πάρετε την κάρτα.

      Κάντε και σεις εκείνο του Θεού (το θέλημα)...

      Μου είπε (ο Κύριος): Θα σας φέρω Εγώ, θα σας τακτοποιήσω Εγώ.

      Θα γίνει χωρισμός μας... Θα σας μάσω Εγώ...

      Για φαΐ πως θα τα σιάξομε (βολέψομε) εμείς τα παιδιά;

- Θα τα κανονίσομε όλα, λέει.

     Έτσι μου είπε εμένα:

     Γιατί κιοτεύεις (δειλιάζεις-απιστείς) για το φαγητό; Δεν το πιστεύεις εσύ αυτό, ότι θα πορέψετε με Μένα; Δεν σας έχω Εγώ έγνοια; Δεν σας αφήνω!

       Αυτά τα είπε η γερόντισσα το 1997, ενώ προηγουμένως το 1990, είχε πει επίσης:

      - Θα σας αναγκάσουν να πάρετε μια κάρτα-ταυτότητα. Θα κάνετε όλες τις συναλλαγές σας με αυτή. Να μη την πάρετε, είναι του Αντιχρίστου. Όποιος την πάρει αμέσως ξεβαπτίζεται!  Είπε επίσης ότι θα αναγκάσουν τον κόσμο να πάρει τη κάρτα με διάφορους τρόπους. 

     Όσα λέει η γερόντισσα για την κάρτα-ταυτότητα με την οποία θα γίνονται όλες οι συναλλαγές είναι σύμφωνα με την Αποκάλυψη, η οποία σαν κυριότερο κίνητρο του σφραγίσματος του Αντιχρίστου δίνει το ότι δεν θα μπορεί κάποιος να αγοράσει ή να πωλήσει χωρίς αυτό (ίνα μη τις δύνηται αγοράσαι ή πωλήσαι)(Αποκ. 13:17)

     Όσον αφορά τις συνέπειες, ο άγιος Παΐσιος (+1994) στην ερώτηση:

     - Τι θα γίνει με αυτούς (που δεν θα την πάρουν); Θα πεθάνουν από την πείνα; Απάντησε:

«Ε, όχι ευλογημένε κι έτσι... Θά 'χουν οι άνθρωποι το ψωμάκι τους, τ' αλεύρι τους, τις ελίτσες τους, τα φρούτα... Αλλοίμονο όμως σ' αυτούς που είναι μαθημένοι σε πλούσια τράπεζα. Αυτούς δεν θα τους αρκούν το ψωµάκι κι οι ελίτσες και θά 'ναι βαρύ το δίληµµα... Εδώ θα εφαρμοστεί αυτό που είπε ο Χριστός στο Ευαγγέλιο. Ή µέ οµολογείς έµπροσθεν των αρχόντων και σε αποδέχομαι στη βασιλεία Μου ή Με αρνείσαι κι Εγώ σε απορρίπτω».[1]

     Ο πατήρ Ιωάννης Καλαΐδης έλεγε για την κατάσταση στην Ελλάδα και τις ταυτότητες:

1) Σύντοµα θα επικρατήσει µεγάλη πείνα στην Ελλάδα.  Όµως, ο κόσµος θα την αντέξει και δεν θα εξαντληθεί µε τη βοήθεια του Θεού.

2) Τα Χριστούγεννα του 2006, τρία χρόνια πριν φύγει από τη ζωή ο πατέρας, (λέει η κόρη του) ήµασταν όλοι µαζεµένοι στο σπίτι του αδελφού µου του Χρήστου για τη γιορτή του. Δακρυσµένος ο πατέρας είπε: «Ποιος θα έχει ανδρείο φρόνηµα και δε θα υποκύψει να πάρει την καινούργια ταυτότητα, αν δει τα παιδιά του να πεινάνε; Κλάψτε στον καλό Θεό να µας λυπηθεί, γιατί θα χαθούν ψυχούλες».

Λίγους µήνες µετά αναφέρθηκε εκ νέου στο θέµα λέγοντας: «Δοξασµένο να είναι το όνοµα του Κυρίου, που άκουσε τις προσευχές µας κι έδωσε έλεος. Έτσι θα προηγηθούν (παρεμβληθούν) τα γεγονότα που θα γίνουν για την Πόλη (Κωνσταντινούπολη) και θα σταµατήσει αυτό το κακό µε τις ταυτότητες.Και µάλιστα µαζί µε την Ελλάδα θα σωθούν κι άλλα κράτη, που είναι έτοιµα να πάρουν αυτήν την ταυτότητα».[2]

     Επομένως δεν θα προλάβουν να ολοκληρώσουν το εγχείρημά τους οι κυβερνώντες, και θα αρχίσει το τέλος της Νέας Τάξης με τον «Γενικό Πόλεμο» κατά τον άγιο Κοσμά τον Αιτωλό ή τον 3ο Παγκόσμιο κατά τη σύγχρονη ορολογία. Γι' αυτό οι Χριστιανοί να μην βιαστούν, όπως οι άλλοι, να πάνε να πάρουν τις ταυτότητες...!

     Το 2011, σε ανακοίνωσή της, «η Ιερά Κοινότης του Αγίου Όρους εκφράζει την έντονη ανησυχία της και υποβάλλει θερμή παράκληση προς την Ελληνική Κυβέρνηση να μην προχωρήσει στην έκδοση της ηλεκτρονικής «Κάρτας του Πολίτη», συνιστά δε στους Χριστιανούς να χρησιμοποιούν τα συμβατικά μέσα ταυτοποιήσεώς τους. Η υποχρεωτική επιβολή τοιούτου είδους Κάρτας μας ευρίσκει αντιθέτους».

     Η ανακοίνωση ισχύει πολύ περισσότερο τώρα (2016) από όταν γράφτηκε, διότι τότε δεν είχε ακόμη εμφανισθεί ο απόλυτος έλεγχος που επιχειρείται πλέον, με την εισαγωγή και των capital controls, ώστε όλες οι δραστηριότητες του πολίτη να ελέγχονται από ένα μόνο αριθμό, και να μην μπορεί κανείς να αγοράζει και να πουλάει χωρίς την κάρτα!


[1]  «Ο γέρων Παΐσιος και τα σημεία των καιρών». σελ. 61, Ι. Μ. Κουτλουμουσίου Αγίου Όρους.
[2]  «Πατήρ Ιωάννης Καλαΐδης (1925-2009), τόμ. Β, σελ. 159





Ο Κύριος Ιησούς Χριστός
και η Υπεραγία Μητέρα Του
η επονομαζομένη 
Παναγία Αρβανίτισσα 
να σας ευλογούν.

Γέρων Νεκτάριος Μοναχός